fredag 1 februari 2013

Virka

  


Dags att börja virka :) Sakta men säkert börjar min lilla lägenhet förvandlas till en liten verkstad igen. Det är den tiden på året nu, det ska produceras till sommarsäsongen, fylla min lilla sommar butik.
Jag sitter mest framför datorn nu faktiskt och försöker konstruera nya mönster till nya produkter...har ju precis lärt mig illustrator :)

Men nya klockor måste det ju bli till i år också, så handkraften måste också sättas igång...det är roligt att virka så rogivande...och det är något visst med att kunna hålla arbetet i sina händer och se det växa framför sig. Dessutom kan man ju sitta och mysa uppkrupen i soffan samtidigt och kolla på tv, inte dumt...:) Det finns  ju så mycket vackra färger också.

Har virkat och stickat sedan jag var liten, farmor har lärt mig allt jag kan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar